Vakgebied:

Fotografie, Beeldende Kunst.

Opleiding:

Autodidact.

Hoe vul ik een invaldag in vanuit mijn expertise:

In overleg met de directie/ leraar van de klas vul ik de dag deels of helemaal creatief in. In beide gevallen hebben de kinderen aan het eind van de dag met plezier iets gemaakt waar ze trots op mogen zijn. Ik heb meerdere lessen ontworpen afhankelijk voor type school/ leeftijd klas en daar komen steeds meer nieuwe bij door de ervaring die ik op doe door op zoveel verschillende scholen te komen. Soms blijkt een hele dag “vrijheid” lang en is het prettig om de dag te beginnen met de reguliere lessen. Mijn expertise ligt bij beeldende kunst & poëzie maar ook tuinieren en permacultuur. Verder ben ik ook moeder van een fantastische dochter.

Mijn doel en wat ik aan het einde van de dag wil bereiken:

Dat de kinderen de vrijheid ervaren die kunst maken geeft, kunnen voelen en zien, door geconcentreerd te werken. Dat de leerlingen trots kunnen zijn op hun eigen creativiteit.

Mijn leerdoelen:

• Ontwikkelen van de creativiteit, zelf onderzoeken en maken.
• Ontwikkelen van de expressie, zelf onderzoeken en doen.
• Ontwikkelen van sociaal emotionele vaardigheden.
• Reflecteren op eigen werk en dat van anderen.

Ik heb interesse om in het speciaal onderwijs les te geven.

Voorkeuren:

Groep 1/2: ☆☆☆☆☆
Groep 3/4/5: ☆☆☆☆☆
Groep 6/7/8: ☆☆☆☆☆

Ik ben op Donderdagen niet beschikbaar.

Bekijk hier mijn autonome werk:

www.frederiquevanrijn.com

www.ogentroost.org

"Normaal zijn is als een geplaveide weg: het loopt comfortabel, maar er groeien geen bloemen."

Frederique van Rijn