creatieve invaldocent
Vakgebied:

Beeldende Kunst, Vormgeving en Kung Fu.

Opleiding:

Breitner Academie – Amsterdamse Hogeschool voor de kunsten.

Hoe vul ik een invaldag in vanuit mijn expertise:

Als ik weet hoe groot de klas is, met welk thema ze bezig zijn, welke materialen ik kan gebruiken, dan bedenk ik voor een hele dag of gedeeltes van de dag 1 grote of 2 kleinere creatieve opdrachten. Ik start altijd met een gesprek en een inleiding tot de dag. Vaak gaan we tekenenen of schilderen, kijken we een filmpje vooraf ter inspiratie, en ook doe ik wel eens een technische opdracht. Ik vul de dag met leuke overgangen zoals yoga, beweeg & concentratie spelletjes. Ik heb altijd extra verdiepende werkbladen en opdrachten bij me voor als de klas eerder klaar is of als extra uitdaging.

Mijn doel/ wat wil ik bij de leerlingen aan het einde van de dag bereikt hebben:

Dat ze aan het einde van de dag naar huis gaan, met iets wat ze zelf hebben gemaakt. En dat ze daar dan trots op zijn.

Mijn leerdoelen:

• Ontwikkelen van de creativiteit, zelf onderzoeken en maken.
• Ontwikkelen van de expressie, zelf onderzoeken en doen.
• Ontwikkelen van motorische vaardigheden.
• Het leren presenteren van wat de leerling heeft gemaakt of ervaren.

Ik heb interesse om in het speciaal onderwijs les te geven.

Voorkeuren:

Groep 1/2: ☆☆☆☆
Groep 3/4/5: ☆☆☆☆☆
Groep 6/7/8: ☆☆☆

Ik ben op Maandag en Woensdag niet beschikbaar.

"Samen met de kinderen maken we er een unieke creatieve dag van waar we met plezier aan terug zullen denken!"

Linde Joosten