Vakgebied:

Circus (acrobatiek/jongleren), Dansimprovisatie.

Opleiding:

Dansacademie Docent dansexpressie, Deeltijd opleiding Circus Belgie.

Hoe vul ik een invaldag in vanuit mijn expertise:

Kleuters: Kennismaking met een skelet, functie van skelet in kaart brengen en eigen lichaam en bewegingsmogelijkheden onderzoeken vanuit skelet. Verwerking in bewegings- en knutselopdracht, allen lich. deel omtrekken, uitknippen en tot 1 groot lichaam maken. Middenbouw: Via skelet en eigen lichaam onderzoek hoe je ”moeiteloos” sterk kunt zijn en waar (persoonlijke) lichamelijke grenzen liggen. Via exploratie in 2tallen balans, samenwerking en kracht leren kennen. Aanleren van bepaalde basis acrobatiek houdingen en mogelijkheden. Hen in groepjes bouwwerken laten maken (evt. door eerst mogelijkheden te tekenen).

Mijn doel/ wat wil ik bij de leerlingen aan het einde van de dag bereikt hebben:

Dat ze iets hebben ervaren waarvan ze daarvoor nog niet wisten dat ze daartoe in staat waren, dat er een wereld aan mogelijkheden is geopend, dat ze (leren) zien waar (letterlijk) steun nodig is.

Mijn leerdoelen:

• Ontwikkelen van de creativiteit, zelf onderzoeken en maken.
• Ontwikkelen van sociaal emotionele vaardigheden.
• Ontwikkelen van motorische vaardigheden.

Ik heb interesse om in het speciaal onderwijs les te geven.

Voorkeuren:

Groep 1/2: ☆☆☆☆☆
Groep 3/4/5: ☆☆☆☆☆
Groep 6/7/8: ☆☆☆

Ik ben op Vrijdagen niet beschikbaar.

"De magie zit 'm in simpelheid en dat alles er al is. De verrassing en ontroering zit 'm in dat kinderen dat in zichzelf en elkaar ontdekken."

Sonja Wiselius