Vakgebied:

Theater.

Opleiding:

Toneelschool Amsterdam (AHK), Basisopleiding Trainingsacteren.

Hoe vul ik een invaldag in vanuit mijn expertise:

Na de kennismaking met elkaar zal ik samen met de kinderen het onderwerp theater behandelen en kijken wat ze hier al van weten. Hiervoor zal ik gebruik maken van verschillende werkvormen, zoals woordweb, brainstorm en kijkopdrachten. In de loop van de dag gaan de kinderen zelf aan de slag door verschillende improvisatie oefeningen te doen. We sluiten af met een evaluatie van hun ervaringen van die dag.

Mijn doel/ wat wil ik bij de leerlingen aan het einde van de dag bereikt hebben:

Dat kinderen een beeld van theater en toneelspelen krijgen, zowel door te zien als zelf te ervaren en dat kinderen ’s avonds aan de keukentafel enthousiast vertellen over theater en hun dag op school. Aandacht voor elkaar en een veilige omgeving staan hierbij altijd voorop.

Mijn leerdoelen:

• Ontwikkelen van de creativiteit, zelf onderzoeken en maken.
• Ontwikkelen van de expressie, zelf onderzoeken en doen.
• Ontwikkelen van sociaal emotionele vaardigheden.
• Ontwikkelen van motorische vaardigheden.
• Het leren presenteren van wat de leerling heeft gemaakt of ervaren.

Ik heb interesse om in het speciaal onderwijs les te geven.

Voorkeuren:

Groep 1/2: ☆☆☆
Groep 3/4/5: ☆☆☆☆☆
Groep 6/7/8: ☆☆☆☆☆

Ik ben op Woensdagen niet beschikbaar.

Bekijk hier mijn autonome werk:

Klavertje Patijn

"Ik vind het geweldig om mijn passie voor mijn vak te delen met kinderen. Door mij goed voor te bereiden kan ik de kinderen meenemen in mijn verhaal voor die dag en ze een bijzondere ervaring meegeven."

Klavertje Patijn