SPECIAAL PROJECT

Games Programmeren

Spelen jouw leerlingen ook heel de tijd Fortnite? Wil je ze voorbereiden op de 21ste eeuw? Boek dan een invalles van juf Sabine. Zo leren ze essentiële programmeerskills terwijl ze hun creativiteit op de vrije loop laten. Deze wereld is hun domein. Juf Sabine gebruikt de allernieuwste lesmaterialen om interactieve verhalen te vertellen en spellen te maken in Scratch.

Leerlingen vertellen:
“Superduper leuk!”
“Heel creatief”
“Als ik het een cijfer tussen de 1 en de 10 moest geven geef ik het een 1000!”

Geschikt voor leerlingen van groep 6 tot 8.

NB: bij deze speciale projecten horen speciale prijzen omdat de gebruikte materialen kostbaar zijn of omdat er een assistent bij nodig is. Mail ons voor details.

Boek Nu!
Vakgebied:

Schrijven/copywriting, culturele antropologie.

Opleiding:

Culturele Antropologie & Filosofie.

Hoe vul ik een invaldag in vanuit mijn expertise:

In mijn studie richtte ik mij specifiek over de relatie tussen mens en natuur, en veel van mijn lessen hebben duurzame ontwikkeling als thema. Als leerkracht ben ik erg nieuwsgierig naar de belevingswereld van kinderen, en hun ideeën. Respect en orde is heel belangrijk voor mij, daarmee leg ik de basis om de verbinding aan te gaan met de klas. Filosoferende vraaggesprekken zetten kinderen zelf aan het denken. Door beeldende kunst en vormgeving uiten we deze gedachtes in een vorm. (Afhankelijk van de groep en leeftijd is de expressievorm: games coderen, websites maken, waterverven/aquarel met waskrijt, tekenen en schilderen, boetseren, kinderyoga, begeleide meditaties, gedichtjes en verhalen schrijven en expressieve dans in de kring).

Mijn doel/ wat wil ik bij de leerlingen aan het einde van de dag bereikt hebben:

Als kinderen geïnspireerd raken over hun eigen macht om de wereld een betere plek te maken, voel ik mij voldaan. Hun dagelijkse kleine acties beïnvloeden de grootse dingen zoals klimaatverandering en de plastic soep in de oceanen. Ik wil bereikt hebben dat zij zich door mij gehoord en gezien hebben gevoeld. Respect is voor mij tweezijdig, ik respecteer de kinderen en zij mij.

Mijn leerdoelen:

• Ontwikkelen van de creativiteit, zelf onderzoeken en maken.
• Ontwikkelen van de expressie, zelf onderzoeken en doen.
• Ontwikkelen van sociaal emotionele vaardigheden.
• Ontwikkelen van motorische vaardigheden.
• Reflecteren op eigen werk en dat van anderen.
• Het leren presenteren van wat de leerling heeft gemaakt of ervaren.

Ik heb interesse om in het speciaal onderwijs les te geven.

Voorkeuren:

Groep 1/2: ☆☆☆☆☆
Groep 3/4/5: ☆☆☆☆☆
Groep 6/7/8: ☆☆☆☆☆

Bekijk hier mijn autonome werk:

http://slowparenting.family

"Als Homo Universalis leer ik kinderen met overgave alles wat ik tot mijn beschikking heb: van games coderen, Engels leren tot kinderyoga."

Sabine Wong