Vakgebied:

Conceptueel / Performance kunst.

Opleiding:

MA of Arts, BA in (Fashion) Branding.

Hoe vul ik een invaldag in vanuit mijn expertise:

Ik vind het belangrijk om het ijs te breken door mijzelf kwetsbaar op te stellen en te activeren (performatief aspect, lichamelijke conditionering, kwetsbaarheden, open houding) en middels creatieve, gelaagde opdrachtjes en bevragingen bezig te zijn met anders leren kijken, filosofie, dagelijksheden, banale handelingen, hokjesdenken/vooroordelen en de vanzelfsprekendheid hiervan.

Mijn doel/ wat wil ik bij de leerlingen aan het einde van de dag bereikt hebben:

Versterken/ontwikkelen van open houding t.o.v. alles en iedereen die “anders” is dan jij, te beginnen met jezelf. Anders leren denken vanuit de vrije interpretatie.

Mijn leerdoelen:

• Ontwikkelen van de creativiteit, zelf onderzoeken en maken.
• Ontwikkelen van de expressie, zelf onderzoeken en doen.
• Ontwikkelen van sociaal emotionele vaardigheden.
• Reflecteren op eigen werk en dat van anderen.
• Het leren presenteren van wat de leerling heeft gemaakt of ervaren.

Ik heb interesse om in het speciaal onderwijs les te geven.

Voorkeuren:

Groep 1/2: ☆☆
Groep 3/4/5: ☆☆☆☆
Groep 6/7/8: ☆☆☆☆☆

Ik ben op Maandag en Vrijdag niet beschikbaar.

Bekijk hier mijn autonome werk:

Video

"Het behouden van de kinderlijke/nieuwsgierige blik van verwondering vind ik rijkdom."

Lisette Ros