
Kunst, Pedagogiek.
Opleiding:
Hogeschool vd Kunsten Utrecht, SPH.
Hoe vul ik een invaldag in vanuit mijn expertise:
Kennismaking via een interactieve opdracht. Ingekaderde opdrachten geven waarbij improvisatie een hoofdrol speelt. Het behandelen van sociaal / emotionele problematiek via situaties in de klas. Het aanbieden van een ontwerp opdracht waarbij visualiseren, materialiseren en presenteren aan bod komt. Af en toe een gestructureerde, actuele energizer.
Mijn doel/ wat wil ik bij de leerlingen aan het einde van de dag bereikt hebben:
Dat de groep zich veilig genoeg voelt om elkaars talenten te ontdekken en te durven delen.
Mijn leerdoelen:
• Ontwikkelen van de creativiteit, zelf onderzoeken en maken.
• Ontwikkelen van de expressie, zelf onderzoeken en doen.
• Ontwikkelen van sociaal emotionele vaardigheden.
• Ontwikkelen van motorische vaardigheden.
• Reflecteren op eigen werk en dat van anderen.
• Het leren presenteren van wat de leerling heeft gemaakt of ervaren.
Ik heb interesse om in het speciaal onderwijs les te geven.
Voorkeuren:
Groep 1/2: ☆☆☆☆☆
Groep 3/4/5: ☆☆☆☆☆
Groep 6/7/8: ☆☆☆☆☆